/
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

 حمایت نخبه‌های کارآفرین کشور از لیست پیشنهادی پزشکیان

تعدادی از مدیران نخبه و کارآفرین کشور شب گذشته در جلسه انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور از لیست پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان حمایت کردند.
..
کد خبر : ۶۲۶۷۵

 حمایت نخبه‌های کارآفرین کشور از لیست پیشنهادی پزشکیان

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

به گزارش نبض نفت جلسه هم‎اندیشی تعدادی از مقامات و مدیران نخبه و کارآفرین کشور شب گذشته در دفتر انجمن هم‎افزایی اجتماعی اقوام کشور برگزار شد و در این جلسه از لیست پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان حمایت شد.

در این جلسه که به ریاست جواد کلاهدوزان دبیر کل انجمن هم‎افزایی اجتماعی اقوام کشور برگزار شد تعدادی از مدیران کارآفرین کشور در صنف‌های مختلف حضور داشتند و اکثریت حاضران در این نشست بر ضرورت تعامل و همکاری مجلس با دولت برای شکل‎گیری یک دولت قوی تاکید کردند.

همچنین در این جلسه تاکید شد که رای اعتماد مجلس به کابینه و وزرای پیشنهادی می‎تواند باعث شتاب در ارائه خدمت از سوی دولت شود.

از مصوبات این جلسه تداوم برگزاری جلسات انجمن هم‎افزایی اجتماعی اقوام کشور با حضور مدیران نخبه و کارآفرینان کشور بود. بدون شک همفکری و مشورت مدیران کارآفرین کشور برای هر مجموعه‎ای می‎تواند مفید باشد و انجمن هم‎افزایی اجتماعی اقوام کشور نیز تلاش می‎کند از این ظرفیت برای حمایت بیشتر از دولت دکتر مسعود پزشکیان استفاده کند.

در پایان این جلسه جواد کلاهدوزان از زحمات و تلاش‎های شبانه‎روزی مرزبابان عزیز ایران اسلامی که همواره جان بر کف برای این مرز و بود خدمت می‎کنند تقدیر کرد.  

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر